marți, 7 februarie 2012

Captiv in inchisoarea vietii....

         La inceput era doar o situatie ca oricare alta....apoi ai impresia ca asa este normal pentru ca mai apoi...cand deja este tarziu sa te trezesti ca e mai mult decat o situatie, mai mult decat un joc.... e cruda realitate pe care ai refuzat sa o accepti.
         Daca refuzi sa crezi un lucru nu inseamna ca nu exista.....din contra, negandu-l il faci din ce in ce mai real pentru ca nu faci nimic. Asa e si cu situatia aceasta, am crezut la inceput ca e vorba de un sentiment mult prea intens....dar nu era asa....am refuzat pana aproape in ultima clipa sa cred ca aceasta situatie este reala....insa in momentul in care am constientizat ca a pus stapanire pe viata mea mi-am dat seama nu numai ca e o situatie cat se poate de reala ci si ca daca nu voi actiona poate mai incolo va fi prea tarziu.
           De multe ori se spune ca nimic nu e mai greu decat sa fii inchis....aici ma refer la inchisoarea fizica insa exista o inchisoare morala  a carei urmari sunt de cele mai multe ori tragice. Tin la libertatea mea mai mult decat la orice pe lume de aceea am decis sa actionez...nu mi se pare corect si normal ca o alta persoana pe care o credeam prezenta doar fizic in viata mea sa imi mai ingradeze in vreun fel libertatea. Am decis sa imi aleg propriul joc si sa ii urmez calea. Am curajul sa spun ca acum in mod real nu ma mai intereseaza daca unora le convine sau nu .....nu au decat sa plece la urma urmei am decis sa aleg ceea ce e mai important.Am ales sa traiesc in sfarsit. Tu ai curajul sa faci la fel?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu