joi, 1 septembrie 2011

TROLL FORUM

      L-am citit, l-am placut....ce ramane de facut?Nu ma refer la creatura careia i s-a dat numele de ''troll' ci la un foarte reusit site pentru doamne si nu numai. Mi-am creat inca un cont, si m-am alaturat utilizatorilor care, credeam ca au intrat pe forumul acestui site din aceleasi motive ca si mine. Poate ca ar fi fost nice...dar...in cazul unora motivul nu a fost deloc acelasi.
       Am inceput sa scriu, cu un avant de incepator, subiecte noi si, de ce nu, am inceput sa imi dau cu parerea la cele existente.....Problema a fost ca elanul meu nu a fost bine vazut in multimea de "troll'. Am dat mai degraba  peste o multime de vulturi infometati, care cautau sa se hraneasca cu naivitatea unora si cu greselile de gramatica a altora (fara a-si vedea in prealabil propriile greseli). Asadar de fiecare data cand intalneau un utilizator disperat, cautand un sfat in ale dragostei, utilizator care nu indeplinea anumite 'standarde' , il numeau ''TROLL''. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, pana in momentul in care m-am declarat a fi impotriva acestor vulturi am fost perceputa ca fiind de-a lor.
       Persoanele care ma cunosc personal stiu ca nu imi place nedreptatea, si ca pot deveni (aproape in mod inconstient) un infocat aparator al celor pusi in situatii dificile. Sa nu va imaginati ca in acest caz lucrurile au stat altfel.Scarbita  fiind de felul in care tratau unele subiecte si unele utilizatoare pe care asa cum v-am mai spus le numeau troll, am luat atitudine si le-am intrebat ce e ala un ''troll''...nu ca nu as fi avut idee ci pentru ca vroiam sa fiu sigura de rautatea lor.Mi-au raspuns imediat postand o poza a unei ciudate creaturi si o lista care continea numele unor utilizatori.Nu eram in lista respectiva....insa probabil ca m-au trecut dupa ce am indraznit sa ma revolt impotriva rautatii lor.
        Daca nu esti in stare sa tratezi cu seriozitate si bun simt un subiect (oricat de aberant ar fi el) mai bine abtine-te, mai bine canalizeaza-ti energia intr-un mod util, nu pentru a jigni....in felul acesta nu faci decat sa te cobori la un nivel josnic.Dupa discutii interminabile mi-am dat seama ca nu fac decat sa imi irosesc energia si nervii....era ca intr-un joc ''omoram'' un troll veneau doi. Trebuie sa recunosc ca mi-am vazut de treaba mea.Acum mai intru pe site-ul respectiv insa citesc articolele si atat, nu ai cum sa schimbi o mentalitate atat de lipsita de bun simt. De obicei pe un forum gasesti prieteni virtuali...acolo gasesti doar ....
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu